Na jihu Moravy

6. srpna 2017 v 16:17 | Denia |  Fotografie
Když jsem poprvé dopodrobna ve třech dnech projížděla a procházela kraj zalitý sluncem, lemovaný vinicemi, opatřen nádhernými památkami, jsem si jistá, že jsem se do této země zamilovala.
Před odjezdem jsem se strachovala, že všechno to krásné, co jsem dosud viděla jen ve filmech, bude po příjezdu lehkým zklamáním. Ale bylo to ještě krásnější, než jsem si představovala.
Jižní Morava bude pravděpodobně mou dovolenkou i v budoucích letech, zřejmě láskou na celý život.

Jistě to všichni znáte, když navštěvujete nová místa plní očekávání. Když jsme s našima v předchozích letech zdolávali vrcholky hor - Šumavu, Krkonoše, Jizerské hory nebo České Švýcarsko, snad u všech jsem byla nadmíru spokojená. Jenže tentokrát to bylo něco docela jiného. Euforie, a pocity, které ani nedokážu popsat mě letos provázely ještě s větším důrazem než obvykle. Češi se neustále honí do ciziny, a přitom ani netuší, jaké krásy skýtá naše země.

Nakonec jsme zůstali jen tři dny, ale vrátila bych se hned.
Ubytovaní jsme byli v krásném hotelu Maroli v Mikulově, snad jen neskutečné vedro na pokoji bylo přičinou našeho o den dřívějšího odjezdu. Samotné centrum města bylo odsud vzdáleno 10 minut, tudíž jen 1,2 km od zámku Mikulov. Samozřejmě jsem s sebou všude tahala foťák a pokusím se vám tu nádheru přiblížit alespoň pomocí fotek, když už nebudu moct vystihnout tu nádhernou a ničím nenahraditelnou atmosféru a vůni vinných sklípků.

Cestou necestou po zříceninách na Sirtočí hrádek, následně potom na Dívčí hrady..

Poslední den jsme navštívili také Lednický zámek, ale nestrávili jsme tady tolik času, abych se mohla chlubit hodně fotkama!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Elis Minarová | http://elisminarova.blogspot.cz/ Elis Minarová | http://elisminarova.blogspot.cz/ | Web | 6. srpna 2017 v 19:53 | Reagovat

Na Jižní Moravu jezdíme každoročně na dovolenou. Máme tam vinný sklípek, tak se vždycky ubytujeme v něm, přes den poznáváme krásy okolí a večer, při západu slunce, hrajeme karty a popíjíme víno - teda, já ne, já víno nepiju :-D

2 Domi Domi | Web | 6. srpna 2017 v 20:37 | Reagovat

Tie fotky sú mega strašne podarené. Ja som v ČR navštívila tak maximálne Prahu, ale Južná Morava vyzera skoro rovnako čarokrásne:) určite si si to užila.

3 Džejní Džejní | Web | 9. srpna 2017 v 18:41 | Reagovat

hej, je pravda, ze vela ludi chodi stale do zahranicia a pritom ani nevedia, aka krasna je ich rodna zem. ci uz ide o Slovakov alebo Cechov. ja osobne milujem cestovanie a je mi jedno, ci je to po Slovensku, do niektorej zo susednych krajin, dovolenka pri mori alebo nejake europske mesto. naozaj krasne fotky <3

4 cincina cincina | Web | 10. srpna 2017 v 20:30 | Reagovat

V Lednickém zámku jsem byla a je to tam nádherné:) Jinak věřím tomu, že je na jižní Moravě nádherně:) Jsou jednoduše místa, kde to stojí zato. Já letos taky cestovala po Česku a přemýšlím, že o tom napíšu článek:)

5 cedor cedor | E-mail | Web | 12. srpna 2017 v 11:30 | Reagovat

Wow, Je to tam nádherné soudě dle tvých fotek. Já tam nikdy nebyl, ale možná že si na to začnu odkládat. Já mám v plánu teď psát o dvou místech, kde jsem byl já za tyto prázdniny, bohužel nemám tolik fotek, takže článek by byl kecací o tom jaké to tam bylo a co jsme dělali doplněn pár fotkama z googlu.

6 Heaven Heaven | Web | 12. srpna 2017 v 20:07 | Reagovat

Na jižní moravě jsem ještě nebyla, ale podle fotek to vypadá nádherně :)

7 L. L. | Web | 13. srpna 2017 v 10:47 | Reagovat

Nádherné fotky! :) My jezdíme za známýma na Moravu a u nich to vypadá, jak v pohádce :))

8 Nelly Cadlenson Nelly Cadlenson | Web | 20. srpna 2017 v 17:06 | Reagovat

Doufám, že sis to užila náramně a musíš sem někdy přijet. je tu spoustu zákoutích, o kterých ani všichni neví, protože nejsou známé :) Bydlím kousek od Mikulova

9 Andey Andey | Web | 21. srpna 2017 v 11:01 | Reagovat

S rodiči jsem už projela všechny zajímavá místa v ČR, tak teď projíždíme Německo s Rakouskem.
Na Moravě jsem byla jednou a bydleli jsme poblíž Brna. Navštívili jsme Macochu, Brno ...
Jinak skvělé fotky

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.